آ
-
آزادی اقتصادی
بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]
-
آگاهی از برند
واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-116]
-
آگاهی برند
تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 74-86]
ا
-
ارزش درک شده
پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
-
ارزش درک شده
تأثیر شیوههای اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیلگر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-61]
-
استان گیلان
تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]
-
استراتژی دیجیتال
موانع ورود استراتژیک به صنعت بانکداری دیجیتال در ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 148-155]
-
اقتصاد
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]
-
اقتصاد گردشگری
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]
-
اقتصادی
نیازسنجی و اولویتبندی آموزشی و اقتصادی سرمایهگذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]
-
الگوی تصحیح خطا
بررسی تأثیر همهگیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]
-
الگوی خود رگرسیون با وقفههای توزیعی
بررسی تأثیر همهگیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]
-
انطباق روانشناختی
بررسی تأثیر تنوع فرهنگی بر رفتار کار نوآورانه و انطباق روانشناختی با توجه به نقش هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 56-73]
-
انقلاب صنعتی چهارم
تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت منابع انسانی در دوره انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 156-171]
-
انقلاب صنعتی چهارم
اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکتهای خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]
-
اهداف سازمان
بررسی تأثیر رهبریتحولآفرین بر عملکرد سازمانی در کسبوکارهای کوچک و متوسط شهرتهران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 42-55]
-
اولویتبندی آموزشی
نیازسنجی و اولویتبندی آموزشی و اقتصادی سرمایهگذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]
-
ایران
بررسی تأثیر همهگیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]
-
اینترنت اشیا
تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت منابع انسانی در دوره انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 156-171]
-
اینترنت اشیاء
اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکتهای خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]
ب
-
بازاریابی
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]
-
بازاریابی دیجیتال
تأثیر تحول سواد بازاریابی دیجیتال بر تبلیغات تجاری فروشگاههای زنجیرهای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 159-174]
-
بازاریابی رسانه اجتماعی
تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 74-86]
-
بازاریابی کلامی الکترونیک
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]
-
بازیوارسازی
تاثیر بازیوارسازی بر وفاداری مصرفکننده با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به برند و قصد درگیری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 175-205]
-
بانکداری
موانع ورود استراتژیک به صنعت بانکداری دیجیتال در ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 148-155]
-
بانکداری دیجیتال
موانع ورود استراتژیک به صنعت بانکداری دیجیتال در ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 148-155]
-
بخش گردشگری
نیازسنجی و اولویتبندی آموزشی و اقتصادی سرمایهگذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]
-
برون سپاری
تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت منابع انسانی در دوره انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 156-171]
-
بلاکچین .زنجیره تامین .دیمتل .فازی تردیدی .فراوردههای لبنی
ارائه مدل ساختاری برای پیاده سازی بلاکچین در صنعت فرآوردههای لبنی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 117-134]
-
بیمه دی
تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]
پ
-
پیچیدگی اقتصادی
بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]
ت
-
تبلیغات تجاری
تأثیر تحول سواد بازاریابی دیجیتال بر تبلیغات تجاری فروشگاههای زنجیرهای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 159-174]
-
تجربه جریان
پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
-
تحلیل حساسیت
تحلیل حساسیت مدل میزان اقتصادی سفارش در حالت اثرات تعاملی دوفاکتوری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]
-
تحول دیجیتال
موانع ورود استراتژیک به صنعت بانکداری دیجیتال در ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 148-155]
-
تصویر برند
تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 74-86]
-
تصویر ذهنی برند
واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-116]
-
تصویر شرکت
تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]
-
تمایل به ارتباطات بلند مدت
تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]
-
تنوع فرهنگی
بررسی تأثیر تنوع فرهنگی بر رفتار کار نوآورانه و انطباق روانشناختی با توجه به نقش هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 56-73]
-
تورم تولیدی
بررسی تأثیر همهگیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]
-
توسعه برند
واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-116]
ج
-
جذب استعداد
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 24-40]
خ
-
خدمات پس از فروش
اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکتهای خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]
-
خلاقیت
بررسی توسعه کارآفرینی جهت خلاقیت و نوآوری در سازمانها و صنایع: ارائه چالشها و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-100]
ر
-
رضایت مشتری
تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 74-86]
-
رفتار شهروندی
تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]
-
رفتار کارنوآورانه
بررسی تأثیر تنوع فرهنگی بر رفتار کار نوآورانه و انطباق روانشناختی با توجه به نقش هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 56-73]
-
رهبری تحول آفرین
بررسی تأثیر رهبریتحولآفرین بر عملکرد سازمانی در کسبوکارهای کوچک و متوسط شهرتهران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 42-55]
س
-
سازمان توسعه تجارت ایران
بررسی توسعه کارآفرینی جهت خلاقیت و نوآوری در سازمانها و صنایع: ارائه چالشها و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-100]
-
سرمایهگذاران
نیازسنجی و اولویتبندی آموزشی و اقتصادی سرمایهگذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]
-
سواد بازاریابی
تأثیر تحول سواد بازاریابی دیجیتال بر تبلیغات تجاری فروشگاههای زنجیرهای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 159-174]
ش
-
شبکه عصبی مصنوعی
تحلیل حساسیت مدل میزان اقتصادی سفارش در حالت اثرات تعاملی دوفاکتوری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]
-
شبکههای اجتماعی
مدل سازی نقش تسهیل گر فناوریهای اطلاعاتی و شبکههای اجتماعی فناوریمحور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]
-
شرکت بین المللی
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مالی شرکتهای صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 135-147]
-
شرکت مدیریت شبکه برق ایران
مدیریت پذیرش هوش تجاری در منابع انسانی مبتنی بر متدلوژی های سیستم های نرم و پویا شناسی سیستم ها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
-
شیوه های اقناعی برند
تأثیر شیوههای اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیلگر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-61]
ص
-
صادرات
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مالی شرکتهای صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 135-147]
-
صداقت درک شده برند
تأثیر شیوههای اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیلگر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-61]
ع
-
عملکرد سازمانی
بررسی تأثیر رهبریتحولآفرین بر عملکرد سازمانی در کسبوکارهای کوچک و متوسط شهرتهران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 42-55]
-
عملکرد مالی
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مالی شرکتهای صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 135-147]
ف
-
فرهنگ سازمانی
بررسی توسعه کارآفرینی جهت خلاقیت و نوآوری در سازمانها و صنایع: ارائه چالشها و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-100]
-
فروشگاههای زنجیرهای
تأثیر تحول سواد بازاریابی دیجیتال بر تبلیغات تجاری فروشگاههای زنجیرهای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 159-174]
-
فشار به کسب و کار
بررسی تأثیر همهگیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]
-
فناوریمحور
مدل سازی نقش تسهیل گر فناوریهای اطلاعاتی و شبکههای اجتماعی فناوریمحور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]
-
فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی
مدل سازی نقش تسهیل گر فناوریهای اطلاعاتی و شبکههای اجتماعی فناوریمحور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]
ق
-
قابلیت بازاریابی
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مالی شرکتهای صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 135-147]
-
قصد درگیری
تاثیر بازیوارسازی بر وفاداری مصرفکننده با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به برند و قصد درگیری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 175-205]
ک
-
کارآفرینی
بررسی توسعه کارآفرینی جهت خلاقیت و نوآوری در سازمانها و صنایع: ارائه چالشها و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-100]
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 24-40]
-
کاهش هزینه تولید
تحلیل حساسیت مدل میزان اقتصادی سفارش در حالت اثرات تعاملی دوفاکتوری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]
-
کسبوکارهای کوچک و متوسط
بررسی تأثیر رهبریتحولآفرین بر عملکرد سازمانی در کسبوکارهای کوچک و متوسط شهرتهران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 42-55]
-
کشورهای منتخب نفتی
بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]
-
کووید۱۹
بررسی تأثیر همهگیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]
گ
-
گردشگری سلامت
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]
م
-
متدلوژی پویاشناسی
مدیریت پذیرش هوش تجاری در منابع انسانی مبتنی بر متدلوژی های سیستم های نرم و پویا شناسی سیستم ها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
-
متدلوژی سیستم نرم
مدیریت پذیرش هوش تجاری در منابع انسانی مبتنی بر متدلوژی های سیستم های نرم و پویا شناسی سیستم ها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
-
مدیریت استعداد
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 24-40]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 24-40]
-
مدیریت دانش
مدل سازی نقش تسهیل گر فناوریهای اطلاعاتی و شبکههای اجتماعی فناوریمحور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]
-
مدیریت منابع انسانی
تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت منابع انسانی در دوره انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 156-171]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
-
مسئولیت پذیری اجتماعی
تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]
-
مشارکت .رسانههای اجتماعی .مدیریت سبز
بررسی تأثیر مشارکت رسانههای اجتماعی بر مدیریت سبز ؛مطالعه موردی کارکنان شرکتهای صنعتی شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 74-90]
-
معماری سازمانی
اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکتهای خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]
-
مقدار اقتصادی سفارش
تحلیل حساسیت مدل میزان اقتصادی سفارش در حالت اثرات تعاملی دوفاکتوری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]
-
موتورسیکلت
اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکتهای خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]
-
میراث برند
واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-116]
ن
-
نرخ ارز
بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]
-
نرخ تورم
بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]
-
نگرش نسبت به برند
تاثیر بازیوارسازی بر وفاداری مصرفکننده با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به برند و قصد درگیری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 175-205]
-
نوآوری
بررسی توسعه کارآفرینی جهت خلاقیت و نوآوری در سازمانها و صنایع: ارائه چالشها و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-100]
-
نوآوری
بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]
-
نیاز به شناخت
تأثیر شیوههای اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیلگر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-61]
-
نیازسنجی
نیازسنجی و اولویتبندی آموزشی و اقتصادی سرمایهگذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]
و
-
وفاداری مصرفکننده
تاثیر بازیوارسازی بر وفاداری مصرفکننده با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به برند و قصد درگیری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 175-205]
-
وفاداری مصرف کننده
پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
ه
-
هوش تجاری
مدیریت پذیرش هوش تجاری در منابع انسانی مبتنی بر متدلوژی های سیستم های نرم و پویا شناسی سیستم ها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
-
هوش فرهنگی
بررسی تأثیر تنوع فرهنگی بر رفتار کار نوآورانه و انطباق روانشناختی با توجه به نقش هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 56-73]